Ce servicii oferim?
Vize | Invitații viză Rusia | Apostile | Supralegalizări | Traduceri | Obținere acte din România
Deschis publicului in 2019, Centrul de Vize și Legalizări T&B International cu sediul în centrul Bucureștiului este primul centru de visa handling services din România.
Conceptul de Visa Handling Services, existent deja în alte capitale europene, în SUA, Canada, Australia aduce publicului din România și Republica Moldova servicii la cele mai înalte standarde de asistență și consiliere pentru obținerea vizelor și permiselor de ședere pentru peste 100 de state din întreaga lume, indiferent dacă solicitările sunt realizate în scopuri de afaceri, laborale, educaționale sau turistice. Având în vedere fluxul tot mai mare de turiști precum și mobilitatea laborală și diversificarea relațiilor de afaceri la nivel global, ne onorează faptul că putem facilita călătoriile externe pentru cetățenii români, moldoveni și străini rezidenți în România sau Republica Moldova, într-un mediu confortabil și sigur.
Deoarece ne-am dorit să devenim un centru integrat de servicii atât pentru persoanele fizice și juridice din România și Republica Moldova, cât și pentru diaspora română, pe lângă serviciile de asistență în obținerea vizelor, în cadrul birourilor noastre se asigură totodată o gamă variată de servicii de traducere, de obținere și legalizare a documentelor care urmează să fie folosite în străinătate.
Caracteristicile principale ale Centrului de Vize și Legalizări
- Amplasare accesibilă în Centrul Bucureștiului (Bd. Carol I, nr. 55 – Metrou Universitate).
- Site dedicat pentru un acces facil la informații, care include categoriile de servicii, cerințele și tarifele aplicabile. Pentru fiecare categorie de servicii există un motor de căutare online care generează răspunsuri automate personalizate pe anumite cazuri standard prestabilite.
- Posibilitatea de a solicita serviciile ONLINE prin completarea aplicației în cadrul website-ului nostru și de transmitere a documentelor atât personal la birourile noastre, cât și prin curier (preluarea poate fi făcută de către curierul nostru partener sau prin curierul ales de dvs.).
- Livrarea documentelor prin curier la adresa aleasă de dvs. oriunde în România sau în lume după finalizarea procedurilor sau ridicarea personală de la birourile noastre.
- Gestionare 100% securizată documentelor și informațiilor personale.
- Informații actualizate prin mesaje SMS de informare rivind stadiul de procesare în care se află cererea dvs.
- Linie de asistență (telefon fix: 021 795 7653 / mobil : 0757 324 723) pentu a răspunde solicitărilor și intrebărilor dvs.
- Posibilitatea de PLATĂ ONLINE, prin transfer bancar sau în numerar la casieria băncii.